reklama

prší...

Počujem jemný šum mnohých dažďových kvapiek za oknom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Ťažké kvapky mäkko dopadajú na parapet okna... Do temnej izby prenikázávan čerstvého vzduchu. Idem k oknu, nechávam studený vzduch dotýkať samojej tváre, vdychujem ho. Kvapky kropia chodník, trávu, stromy, kríky,strechy... Nastavím ruku a čiastočky vody mi zvlažia rozpálenú pokožku...

Chcela by som byť tam von? V daždi? Sama...? Stáť a nechať naseba dopadať mokré kvapky...

Kým by niekto prišiel? Niekto, kto by ma zobral preč, kto by tam stálso mnou? Prichýlil ma pod dáždnik?

Mám rada, keď prší... Dážď je nádherný, chladiaci, očisťujúci...

Alena Hegenbartová

Alena Hegenbartová

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

flegmatická melancholička so sklonom k pesimizmu... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu