reklama

Radostná púť radosti...

Asi som len chcela na chvíľu vypadnúť z domu, oddýchnuť si od stereotypu, stretnúť známych ľudí, možno sa zoznámiť s novými, no a sa asi trošku aj zabaviť, zmúdrieť?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Vypadla som z domu....

...od stereotypu som si oddýchla.....

...so známymi ľuďmi som sa stretla.....

...nových ľudí som spoznala, nakoľko to bolo možné za 5 dní.....

...zabavila som sa asi trošku viac ako trošku (nie často mámpríležitosť zahrať si futbal, zatancovať toľko kôl belgičáku, že nemalo zmyselto počítať, prejsť niekoľko kilometrov na boso po asfaltke a mať z toho trocha pľuzgiere...)

–––› a to všetko v duchu témy „láska nezávidí“, ktorá saniesla celou akciou.

A zmúdrela som? Hmm, dozvedela som sa mnoho nového, mnoho vecí somsi uvedomila, niečo v živote chcem zmeniť. Dalo mi to viac, ako som simohla čo i len predstavovať, nieto ešte priať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vďaka.

p.s. kto nevidel, neuverí, kto nezažil nepochopí... veď stretávanie samladých ľudí z dôvodu počúvania a rozprávania sa o čistote namieste, kde zomrelo 16-ročné dievča pri obrane svojej čistoty je absurdné,nelogické a hlavne nemoderné(nieže by som si to myslela ja, ale akosi sa v dnešnejdobe všade prezentujú iné názory, iné vzťahy, iný životný štýl...)... prežívanieradosti, radosti čistých priateľských vzťahov, radosti tak úprimnej a krásnej,radosti z prežívania spoločenstva s ľuďmi a Bohom...

Alena Hegenbartová

Alena Hegenbartová

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

flegmatická melancholička so sklonom k pesimizmu... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu