reklama

...už nikdy sa nestretneme...

Raz som sa dostala k jednej otázke...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

...k otázke na uvažovanie. Teraz som si na ňu spomenula.

Teda, otázka znela, že čo by smepovedali niekomu, koho máme radi a vedeli by sme, že už ho nikdyneuvidíme, nestretneme, nebudeme mať možnosť sa s ním rozprávať. Otázkaje to vcelku jednoduchá na pochopenie, ale o to zložitejšia je odpoveď...

Každý človek si na ňu našiel inú, tú svoju odpoveď, ktorá jemu osobnenapadla... Už si nepamätám aké boli odpovede ľudí v mojom okolí, alepamätám si na svoju odpoveď, ktorá ma napadla okamžite po položení otázky a anipo dlhom rozmýšľaní sa nezmenila...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Mám ťa rada.“

...takto by znela moja odpoveď. Vtedy a teraz. Škoda, že túto vetunepoužívam často. Možno preto, že s nikým sa nelúčim „navždy“, ale zas na druhejstrane ani pri takých obyčajných rozlúčkach, či v bežných situáciáchživota nedokážem prejaviť svoje emócie. Vždy sa tvárim tak spokojne, normálne,obyčajne, bez akýchkoľvek známok dojatia či podobne. A tak nikto nevie, žeho mám rada, nikto nevie, že mi na ňom záleží... A potom sa naše cestyrozídu, možno sa už nikdy nestretneme, napíšeme si možno pár mailov, niekoľkosms-iek, ale dotyčný/-á vlastne sa ani nedozvie, koľko pre mňa znamenal/a.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale ja keď si uvedomím, že z môjho života sa niekto stráca, čistratil, ľutujem, že som mu niečo nepovedala, že som mu nepovedala, ako rada homám... Ale nabudúce sa zase neozvem, nedokážem ozvať, až kým opäť nestratím a neoľutujem...A som smutná.

Alena Hegenbartová

Alena Hegenbartová

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

flegmatická melancholička so sklonom k pesimizmu... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu