reklama

„Komu vadí vyzývavé obliekanie žien...

... nech si kúpi pekné topánky a celý deň sa na nich pozerá...“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (154)

Tento krásny výrok som dneska počula z úst jednej nemenovanejslečny, v prítomnosti ktorej som sa rozhorčovala nad veľkými výstrihmi,minisukňami a podobne, ale žiaľ nenašla som u nej pochopenie...A to som sa len snažila obhájiť niekoľko mužských tvrdení, že ženya dievčatá by sa nemali obliekať vyzývavo... Dobre, asi mala pravdu, keď povedala,že dotyčných, ktorým to „prekáža“ je asi tak 1% z celej populácie, ale...

Asi som divná. Asi je moja snaha neopodstatnená. Asi to vážne 99%vyhovuje tak ako to je. A tí, ktorým to nebodaj vadí, tak asi by skutočnenajlepšie urobili, keby sa zašili doma, nevychádzali na ulicu, alebo si kúpilitie pekné topánky a civeli na nich celý deň...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No ja už som raz taká... Nikdy som nešla s davom a vždy sommala čudné názory. Tak nech si hovorí kto chce, čo chce, ja si budem brániťsvoj názor a žiť podľa toho, čo hovorím. Nepotrebujem muža, ktorý ma budechcieť len preto, že budem nosiť mega výstrihy, minisukne a neviem akévyzývavé oblečenie, ale že si ma bude vážiť pre môj charakter... Takže asi sabudem snažiť osloviť to mizerné 1% populácie, ktoré sa dotyčná podľa svojhotvrdenia nesnaží osloviť, takže sa môže obliekať ako len chce, len preto, že sato páči jej.

Páčiť sa, či nepáčiť sa, argument tak často používaný... Nemyslím si,že by ženy mali chodiť úplne zahalené, to zas nie, ale tak myslím, že krása jeo inom, že kráse neprekáža ani dlhšia sukňa, či tričko s menším výstrihom...A ďalší argument, totiž že je teplo, ten v mojich očiach tiežneobstojí. Ak je totiž 50 stupňov, tak je teplo v hocičom a ísť dokostola v krátkych, skutočne krátkych kraťasoch a tielku mi prídepredsa len trocha nevhodné, hoci aj na dovolenke...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže sorry, všetci, ktorých sa tento môj článok osobne dotkne, ale jeto môj názor a nemienim ho zmeniť v najbližšej dobe. A to 1%, z ktoréhosom mala česť za posledné roky niekoľko jedincov spoznať snáď sa nenahnevá;)

Alena Hegenbartová

Alena Hegenbartová

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

flegmatická melancholička so sklonom k pesimizmu... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu