reklama

seklo ma v krku...

bola som dnes hrať volejbal. veľmi som sa už na to tešila, že si konečne poriadne zahrám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

...teda, čo je to poriadne? problém je, že veľmi volejbal hrať neviem. hrozne ma to baví, no ak som úprimná, tak skutočne nie som rodený volejbalista (asi treba trénovať...). bolo mi dosť ľúto, že som to nášmu tímu tak kazila. pravda je, že bezo mňa hrali lepšie, tak som nakoniec až tak veľa nehrala, povzbudzovanie mi šlo ako-tak lepšie ako samotná hra:D

keď už naši odohrali posledný zápas, s vedomím, že asi nepostúpime ďalej, tak sme sa šli najesť, párky, chlebík, horčica, aj sme boli hladní, po takom športovom výkone:) ako sme tak jedli, usadili sme sa na jedných schodoch... a ako sme tam tak jedli, tak ma odrazu začal bolieť krk, len trošička zo začiatku, možno som ním len nejak zle pohla... 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

napokon sme nepostúpili, ako sa dalo čakať a tak som šla na intrák, však ma kus bolel krk, no...

bolo to horšie, je to horšie, ba celkom zlé... už ním nemôžem ani len pohnúť bez toho, že by ma nebolel, nemôžem sa normálne rozprávať, dokonca aj keď sa smejem, tak ma bolí... dúfam, že to prejde, čo najskôr, lebo ma to vážne nebaví, keď nemôžem otáčať hlavu ani nič... ech, nech sa zajtra zobudím a už ma nebolí krk!

však to je na smiech, skaličiť sa na volejbalovom turnaji pri jedení párok... neskutočné...

p.s. ale volejbal nevzdávam, ľudia, budete to so mnou musieť vydržať, ja sa posnažím zlepšiť najviac ako to bude možné;)

Alena Hegenbartová

Alena Hegenbartová

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

flegmatická melancholička so sklonom k pesimizmu... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu